Sunday 15 December 2013

Rest for a while...



Bukannya aku tak mampu tapi fitrah manusia hidup nak berteman.
kalau kau faham perasaan aku ...Alhamdulillah
Bukan wang ringgit atau harta yang aku ingin kan..tapi cukup lah sekadar perhatian dan masa untukku.
Jika sejarah silammu mengajar untuk menjadi lebih tegar ,,baguslah tapi ingat lah aku bukan kisah silam mu jadi aku berhak mendapat layanan yang baru darimu.
Seriously, I don't have anybody else to hear my story except the one up there. But as a human I want Someone stay beside me and I am very lucky if the person is you...
Selama ni aku cover everything about my feeling. even I let you know you won't understand how much it's bleeding inside.
Mungkin aku datang padamu secara tiba-tiba dan x di undang oleh dirimu tapi siapa aku untuk menolak takdir yg di tetapkan... Semua rasa yang kita ada..adalah dri Allah s.w.t.
betapa colourful perasaan kita sedih gembira kecewa takut dan macam2 lagi...
Awak... saya pilih awak untuk jadi teman hidup saye...saya harap awak sudi...dan terima lah saya seadanya ..segala keburukan dan kelemahan sye mmg dtg dari diri saya sendiri... Andai kata keburukan dan kelemahan ni penyebab pertelingkahan dalam perhubungan ni ... maafkan saya.
Mungkin saya patut balik ke pangkuan mak abah saya dan sampai lah satu masa jika Allah tetapkan jodoh antara kita... kita akan bersatu. Buat masa sekarang ... anggap saya halimunan pada awak ye...
It is very hard for me to make decision on this but somehow I know you are more free with my absence. Take your time and rethink about me as if you want me to be your companion.

No comments:

Post a Comment