Thursday 14 February 2013

gatal tahap gaban

Assalamualaikum hai semua... =)

dear, when will get marry? ok soalan ni nampak sangat aku gatal tahap gaban kan? ahahaha tak sabar-sabar nak kahwin.. bila tanya soalan tu dkt tunang tersayang, aku mesti kena marah and atlast dia akan cakap sabarlah sayang ... @_@ ok memang tak puas hati lah bila bagi jawapan macam tu tapi aku resional balik la akan ada masa nya tiba nanti in syaa allah.. God knows best..

I got engaged with him on 1/9/2012 and until now i can't believe on that date i will be taken by someone soon. Alhamdulillah everything went well and thank you to all who always support he and me =) So now dah 5 bulan bertunang dengan diA. Alhamdulillah sampai sekrang masih bersama dia dan in syaa allah akan terus bersama dengan dia. Ya Allah cukup lah hanya dia satu untukku..Amin =) Pernah dengar tak orang tua-tua cakap tunang jangan lama-lama and banyak dugaan nya... heheh yup yang banyak dugaan tu aku setuju sangat sebab macam-macam dugaan untuk aku atas sebab perangai aku yang tak matang hahaha... nasib baik dugaan itu semua xde dari pihak orang ketiga .... cume aku je kadang-kadang temperature naik tiba-tiba. heheh sorry sayang but you know how much i love you kan...hehehe... hari2 aku nak kacau tunang ak even time die keje pun aku akan text die da makan ke belum..soalan tu da jadi soalan wajib aku pada dia tiap2 hari...ye la kang kalau tak makan sakit plak aku yang menangis mcm org gila meroyan...huhuh i love you so much yunk... motif aku buat entry ni sebab kawan aku ramai sangat baru2 je kahwin uwawawawa dalam hati aku menjerit lorh ...aku nak jugak kahwin cepatttt ahahahaha... tengok kawan2 naik pelamin .. Ya Allah gembiranya huhu..cantik-cantik ye korang ye jadi raja sehari.. Apa pun tahniah dan selamat pengantin baru ye semoga kekal buhungn hingga ke anak cucu dunia dan akhirat .. Amin =)... petang ni nak g makan dengan budak comel...comel btol ko ye wan hehehe.. thanx being my friend owez.... sayang kau sokmo...


oppssss before end, I wish i will get marry by this year and i love to have kids as soon as possible... Yunk cepat la kahwin hehehhe..love you yunk muah xoxo!!
saharina esok our date ye Jumaat hehe

No comments:

Post a Comment