Wednesday 6 February 2013

maaf menyusahkan

assalamualaikum semua

sekarang dah 6 februari 2012, maksudnya dah tiga hari berkhidmat sebagai kaunselor praktical di sebuah sekolah di selayang.. huhuh adakah aku mampu bertahan sehingga bulan 5? Ya Allah permudahkan lah urusan ku ini... entah la kenapa praktikal kali ni rase xde semangat..tak macam praktikal dulu... bila dapat kelas untuk relief je rase down sebelum menapak ke kelas huhu.. bila masuk kelas dengan perangai student lagi... Ya Allah sabarkan lah aku.. tapi sekolah ni Alhamdulillah budak-budak majoriti hormat cikgu cuma ada segelintir sahaja masih perlu di beri bimbingan.... seriously i have difficulty when to go to school. i do thanx so much to my fiance because willingly to sacrifice his time by send me here. i'm sorry.. actually i don't want to give you hard every morning but i don't have any choice =( bukan hendak menyusahkan awak tapi saya pun dah buntu...saya tahu awak penat kerja and need to wake up early to take me .saya tahu jarak kita jauh =(((.. sayang , honestly i can't bear with this situation and i just keep in my heart and i can't say in front of you...sometimes i feel tired and don't want to trouble you anymore... =( tapi saya terima kasih sangat dekat awak sebab berkorban apa sahaja untuk saya.


xde mood nak g sekolah esok =(

No comments:

Post a Comment